ELÉRHETŐSÉGEINK

Értékesítési vezető:
Győrfi Krisztián

Mobil: 06 70 / 4200 365
E-mail: info@optime.hu

Összes elérhetőségünk
AZ OPTIME
REFERENCIÁK
GYAKORI KÉRDÉSEK
LEGYEN PARTNERÜNK
KAPCSOLAT
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Összeszedtük az OpTime fitness beléptető rendszerrel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket:

  • Miben különbözik az online megoldás az offline szoftverektől?
    Elsősorban a technológiának köszönhető hasznos új funkciókkal, mint az online időpont foglalási rendszer, valamint az adattárolási technológiában, amivel az adatai nagyobb biztonságban lesznek.

  • Kevesebbet nyújt az OpTime rendszer az offline programokkal szemben?
    Nem. Az OpTime rendszer mindazokra képes, mint offline társai, de kihasználja a legmodernebb technológia nyújtotta előnyöket, így olyan hasznos funkciókra is képes, amelyre offline programok nem alkalmasak. 
  • Megvásárolható az OpTime fitness beléptető rendszer egyszeri díjért?
    Nem, mi nem egy szoftvercsomagot értékesítünk, hanem mindenre kiterjedő klubirányítási rendszert szállítunk, ezért kizárólag havidíjas konstrukcióban érhető el szolgáltatásunk.
  • Szükséges különleges hardver a beléptető rendszer működtetéséhez?
    Nem, egy alapfelszereltségű mai számítógép is elég az OpTime rendszer használatához. 
  • Mennyi hűségidőt kell vállalni?
    Semennyit. Nekünk minden partnerünk elégedettsége fontos. Ezért ha mégsem lenne elégedett az OpTime rendszer szolgáltatásaival, nem köti Önt hűségidő.

  • A rendszer működéséhez szükség van Internet kapcsolatra?
    Igen, az adatok eléréséhez szükséges egy megbízható Internet elérés.

  • Mi történik ha épp nincs Internet?
    Szerencsére ritka esetről beszélünk, de a legegyszerűbb megoldást a hipermarketekben is kapható feltöltőkártyás mobilinternet USB stick jelenti, ami külön havidíj nélkül, szükség esetén, azonnali megoldást nyújthat.

  • Milyen sávszélesség szükséges az OpTime rendszerhez?
    A szükséges sávszélesség egy nagyobb forgalmú helyen sem haladja meg a 1-2Mbit sebességet, így egy kisebb internet előfizetés, vagy 3G sebességű mobilnet kapcsolat is elegendő a zökkenőmentes használathoz.

  • Mi biztosítja az adatok biztonságát?
    Az adatokat a legmodernebb hardveres, és szoftveres technológia védi, amely már több banki rendszerben is bizonyított.

  • Hogy valósul meg a terméktámogatás?
    A program tudását programozóink folyamatosan bővítik partnereink igényeire szabva, telefonos ügyfélszolgálatunk mellett, szükség esetén, online távsegítséget is tudunk biztosítani partnereink számára.
  • Van egy remek ötletem, ami hozzájárulna a klubom sikeres működtetéséhez. Ennek a fejlesztése milyen kiadással jár?
    Partnereink hasznos ötleteit díjmentesen kivitelezzük, és a havidíj sem emelkedik tőle.
  • Támogat az OpTime belépőkapukat, elektromos zárvezérlést?
    Igen, teljes körű kontroll, és igény esetén automatizálás is megvalósítható a belépőkapuk, és távvezérelt ajtók segítségével.

  • A vendégek bejelentkezése, és időpontok foglalása megjeleníthető a cégünk már meglévő honlapján?
    Igen, a webfejlesztőnek adott kód beillesztésével egyszerűen integrálható a vendégek kezelőfelülete.
  • Tulajdonosként milyen eszközökre lesz szükségem a klubom adatainak az eléréséhez?
    Nincs szükség semmilyen speciális hardverre, vagy szoftverkörnyezetre. Bármilyen internetképes eszközzel elérhető a tulajdonosi kontroll felület, a megfelelő jelszóval bejelentkezve.
  • Mennyi időbe telik a beléptető rendszer használatának elsajátítása?
    A kliens program telepítését követően, a program használatát 1-2 óra alatt bárki könnyedén elsajátítja alapfokú internetes ismeretekkel.
  • Mennyi idő kell a teljes átálláshoz?
    Rendszerünket az Ön vállalkozására szabva, beállítva, naprakész adatokkal feltöltve szállítjuk, így a betanítást követően azonnal átállhataz OpTime rendszerre.
  • További kérdése van?
    Írja meg kérdését e-mailben, vagy hívjon minket bizalommal. Segítünk!
OpTime © Optimal-Time Kft. Minden jog fenntartva.